Monday, May 12, 2014

Akhirnya ! CD 35




Period jugak. =)
Date 11/5 - Ahad. actually aku takde lah rasa aku preggy ke apa? sbb last tvs pon hanya nampak telur aku 13mm yg paling besar. payahnyaa laa ade Pcos ni. Aku cuba positif Pcos mungkin takde rawatan tapi mungkin  boleh dikawal kan? Ok takpe kita start semula. Aku rasa macam kene DIET gila2 bagi turun sikit gula dalam badan ni. -___-

Ac aku delay 5 hari. sepatutnya aku period CD31. tapi memang aku dah bajet ni kalau tak cd35 maybe cd40. huhu. sebabnya dulu masa memula start rawatan ni. Dengan clomid lah period aku jadi cun gila . Tetibe je cd28/29. Lepas dah stop dengan clomid. Period lari2 sikit tapi tak banyak. within 31/15cd gak. KIra oklahhh dari dulu-dulu period aku mesti cd40 and above. T___T

So positif sikit bab ni. CUMA benda paling tak best bila kau tau kau tak preegy,TAPI Period datang lambat. Erghhh takleh terima betul macam memberi HARAPAN PALSU. T__T  Tipulah kalau cakap tak berharap  bila dah lambat period and cek2 POSITIF kan? semua pon nak macam tu. Tapi belum rezeki lagi.


Jadi on Monday aku dah tau la aku kene jumpa DR kat demc. =)




Alhamdulillah untuk hari ini, semalam dan esok



p/s : nanti aku cerita ubat dan rawatan terkahir aku sebelum aku period ni. Lupa pulak nak tulis. hehehe



No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring =)