Sunday, May 18, 2014

12/5/2014



Sambungan ....


Lepas dah period, as usual CD2 kene pergi jumpa doc. So aku decide untuk pergi isnin 12/5/
Lepas dapat angka giliran and aiting about 30min. turn aku sampai. Soalan pertama doc.

Awak dah period ke? ( macam bunyi sesal sangat) HAHA. yelah mungkin as doc dia dah cuba bagi aku ubat/cara terbaik nak bg telur dalam badan aku besar kan? tapi semua pon kuasa Tuhan. hehe


Aku balas : 'haah' je.

Hmmm. so doc tanya, awak dah sedia ke ni nak OD? Let me explain u few things.Lepas dah explain lebih kurang. Doc suruh pilih date untuk proceed OD, mesti kene lepas period. so date doc adalah pada 23/5

Oh,,,date tu aku kat Obersi (gitew) so lepas bincang date yg setiap minggu pon tak FREE untuk aku. hahaha. akhirnya aku sendiri decide untuk buat a week before Puasa 2014.

Doc setuju, and cakap : maknanya kita tunggu awal lg 1 bulan period la ya. So a the mo saya nak cuba lagi.
Doc bekal kan :


1) Clomid ( dos 150mg) - cd2-cd6
2) Dhexametason

Harapan doc agar aku lekat la bulan ni. Sebab dia kata : ade kes bila dah decide date od, tup tup preggy ! Aku mampu senyum dan AMIN-kan je. Dah takde Harapan pon yg tinggal dalam diri aku ni pon. semuanya pon aku dah redha and pasrah je ni. OD pon Od lah kalau ini yg terbaik untuk aku. =)


SMILE .

Kos kali ni = RM 253.25 #






No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring =)