Wednesday, December 3, 2014

Dah Disember !



Hi,

Cepatnya nak habis 2014. Rasa macam tahun ni paling laju masa berjalan
Minggu depan kami akan sambut Anniversary ke 3. Excited. Taknak hadiah apa pon cukuplah dengan kesihatan yang baik sepanjang aku mengandung ni. Alahmdulillah dah 4 bulan. Tapi biasalah masih paranoid. Takot tu mesti ada. Berjaga-jaga sangat. Bukan Aku yang dulu lah senang cerita. haha, lebih perempuan sikit jalan pon terkepit. Kalau tak langkah tu tah kemana2 tah. -_-


MALAS masih sama. Aku cukup malas jumpa orang. Jumpa pon siapa yang aku senang je. Kalau saja-saja nak jumpa, Banyak la alasan aku bagi. haha. Suka duduk rumah. Diam-diam, membaca, tido, makan. Dapur rumah tak berasap langsung. Sepanjang nni memang makan luar. Tapi aku pon tak la kerap makan sangat. dah 4bln berat hanya naik 500grm. 3 bulan pertama turun sampai 7kg. So agaknya sekarang berat yg ok lah kot? 


Setiap hari aku doa , semua dipermudahkan. Mabuk Mual on off. Siang memang ok je. Malam agak manja sikit. Baringg je / ke toilet. Selebihnya duduk bilik mengurung diri. hihi lebih seronok macam ni. Memang betul2 beri perhatian terhadap DIRI SENDIRI. Aku ada few alergik sepanjang preggy ni. Tapi semua terkawal. kulit kering and gatal melampau sampai merah2, mak kata tu biasa je. So far check up 2 tempat. Saja nak 2nd opinion. Private & KK. Both ok je. Tapi KK explanation memang sangatttt detail. So aku ok je for both. Next 3 weeks checkup lagi. Masa tu dah nak masuk 5bln. Ya Allah permudahkan lah. Amin,.


Barang baby dah beli sikit2. amik warna neutral je. hehe







No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring =)